Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Pages

Friday, December 30, 2011

In Coming....

alooo....wassup fellas...
new year is just around the corner....there's so many things happens in 2011....
ada yg sweet..ada yg x berapa nk sweet n ada gak yg pahit. tp x banyak yg aku ingat..sbb...pada aku...."brg yg lepas, jgn di kenang..."..

ada gak pekara2 yang aku xley nk lupa...antaranya...
- pemergian Papa aku...1 week b4 Hari Raya Aidilfitri...2 weeks b4 Hari Pertunangan aku...I love u Papa...semoga rohnya di tempatkn di kalangan org yg beriman...Al-Fatihah.
- Pertunangan aku...yang ni aku cam mimpi...tol ke aku bertunang?sbb ngan keadaan aku time tu....ibarat..ibarat ape ntah..aku pon xtaw nk ibaratkn ngan ape...aku cam x nmpk ag jalan aku....xtaw nk g lorong ane.. but dia percayakan aku...tanx dear darling...byk bg galakan n dorongan...
- Majlis Graduasi....woot..aku berjaya tamatkan pengajian..yeah!dpt gak aku pegang scroll DIPLOMA..xd ar nk bangga sgt...tp...aku buktikn kat family aku...yg aku mampu...cuma sedih..Papa xd kat sisi aku..dia xd utk aku hadiahkn sekeping sijil tu pada dia...tp aku taw...Papa sentiasa ada utk aku..dlm hati aku..always...

Kerja...

2011....
aku baru je grad..so..dgn gelaran tunang org..aku xd masa nk lepak2..rehat2..aku wat je keje yg aku rasa ley bg aku duit...
Until 19 Dec...aku dpt keje at BIT (Business Information Technology (M) SDN BHD), persekitaran yang menarik...enviroment pekerjaan yang profesional..so sini lah tempat keje aku skank...still a lot more to learn.

dah dekat2 nak masuk 2012..ag sehari je kot...mesti org dah sebok2 citer pasal azam...

Azam...ape tu? Aku pon xtaw ar...pd aku azam nie..xperlu n tunggu tahun baru pon..stiap hari kita kena ada azam...kalau x ber azam...kita akan sentiasa berada di takuk yg sama...so aku akan meneruskan azam stiap hari aku iaitu...improving myself...to b a betterman...

ehh....dah lah...xtaw nk taip ape..tetiba blank...
#kbai

No comments:

Post a Comment