Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Pages

Tuesday, January 24, 2012

Cuti 4 Hari - part 2

.......

okeyh...sambung....

pung pang pung pang.....skip terus....

Hari Ahad!
Dok je at umah sepanjang hari...xd g ane2 pon...tidor..makan...tidor ag...makan...
tp...sepanjang hari jer ar...masuk je pkul 6 ptg...aku pon dah siap2 utk merayap...
Destinasi pertama...tapak perhimpunan REMPIT! kat Pantai Remis Jeram..lepak x lama..sampai maghrib jer...pastu...layan Awie..bkn Awie SEARCH..tp..member sek aku..g men Arked game kat Tesco Kuala Selangor...puas giler..walaupun hyn men Daytona...hahaha
Pas anto awek dia balik...dah xd pengacau..cari port karaoke plak...penuh lak >.<"

Heading to Klang...ingat nak ajak member ag sorg ni berjimba di Kota...di hajak nye pulak ke Studio Jamming...kat studio..memula aku memalu gak...pastu..xtaw malu dah..td karaoke x dpt an...ni aku nyanyi puas2...sebagai vokalis band tu yg kebetulan xd vokalis pada waktu itu...hahaha...huhahuha...4AM dah..

Dari Klang..lepak minum kat Seks7 Shah Alam...pale otak dia..xd jauh ag?
pkul 6 baru balik Klang...pkul 8 baru smpi umah Ibu aku..yeah!Tidor whole Monday...

Monday..ptg kuar lepak jap...tlg tgk Awie tukar belting Satria si Boboi...
bosan lak rasanya...balik...singgah Tesco...rasa cam nk masak utk Ibu aku...masak ape ntah...aku pon...amik bakul..men petik je brg ape yg aku nak...
Time nak bayor...RM35++...aku amik x smpi pon 10 brg...aku lom gaji ar...murah skit xley...pfft....

Kungkang2 kat dapor...akhirnya...siap 1 masakan...


Spagetti Ketam BerCendawan


Jemput Makan!!

1 comment: