Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Pages

Tuesday, January 24, 2012

Cuti 4 Hari - part 1

pheeew.....

pnat bercuti ke KgKuantan...tanah kelahiran aku...bermanje2 ngan Ibu....hoyeah....
Ari ni selasa..14hb Mac...esok dah Rabu..means...start keje blek....

ekcuelli...nak citer dari sebelom...smpi ar selepas.....best n memenatkn....pffttt

Start cuti bpe ari bulan erk?er...sabtu....24..23..22...21 erk?yerlah kot...21 kot...
pagi sabtu tu...tidor dlu puas2..then g umah future wife....jemput dia...nak g amik baju nikah katanya...so..kuar..g Klang..nk g amik kononnya....sesampai je at sana...x siap ag dress dia..baju melayu aku dah siap...ngehehe...x snap pict lak..kalau x ley upload..tp..baju melayu..biasa...baju dia..aku xtaw..sbb kak taylor x bg tunjuk kat aku...suprised katanya...pffft...potoi!

Sesudah amik baju...lapar katanya...nak makan beger Mekdi..g pusing2...alang2 nak amik adik dia balik dari MRSM Jasin yang mendarat kat Stesen Bas Shah Alam..g Mekdi Seks 2...3 kali aku tawaf penuh...>.<" udahnye...drive tru jer....hahaha......

Pendek kan cerita..(byk sgt merapu nie...)

Gedebuk-gedebak-dedebuk-gedebak.....

Heading to Mid Valley...tgk movie..! "Journey 2 The Mysterious Island"






Citer nie Dibintangi oleh The Rock (dia je yg aku kenal....)

Aku bagi 5 Bintang citer ni if tgk 3D terbaik wooo.....melatah2 aku dlm hall tu....berbaloi ar...walaupon tiket utk sorg pd hari tu..RM20 ...siyes puas ati....patut tgk!

(bersambung....part II)









No comments:

Post a Comment