Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Pages

Sunday, July 15, 2012

Exhausted

Pheew...suspected for a food poisoning...2 days of medical leave a.k.a MC. Ianya pasti akan memberikan reputasi yang x baik....kan? Blom fully recovered...aku kena bergegas ke kampung...Ayong aku bertunang...Hanya aku je lagi lelaki dlm keluarga aku...so...i have to be there.  But malam sblm event tu...aku kena ke Sabak Bernam, x sampai ag kot...dekat2 ar...ni utk menunaikan tanggungjawap aku sebagai seorg suami, menantu, dan cucu kepada nenek mertuaku. 1st time aku bergerak..dengan plastik ubat sentiasa ada ngan aku. Hahaha. Mau x nye..hari ni..hari ke3@4 dari tarikh aku g klinik ari tu..but...masih muntah...men ci*it. Pfft.

Owh...oleh sebab ci*it n vomit..bdn aku lesu skank..so..aku nk tido...esok...act as a family heas will begin.

From a great powers, come a great responsibilities.

No comments:

Post a Comment