Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Pages

Wednesday, January 23, 2013

New Year Entry

Dah 22 january dah yob...jadah dia new year ag? X kesah r...aku nk update gak..xd ar bersensawang sgt...btol ke aku eja sensawang tu?

Pheww..pejam celik pejam celik...dah nak setaun dah kawin...aku still rasa cam kitorg baru je kawin...harap ianya kekal sampai nafas aku yg terakhir...tanx syg. Cuma yg agak sedih...lom ada rezki...utk menimang cahaya mata..sabar ye syg...ada rezki kita nnt...aku percaye..sume ni dah di aturkan..kan?

Untuk taun 2013 ni jugak..Alhamdulillah....dalam proses dah projek utk membangunkan Istana Pondok kami...yeah...x besar pon...but enough sebagai tapak permulaan...harap xd masalah....

Bola....
Hobi baru untuk 2013...si kaki bangku..minat bola?hahaha...ntah kena rasuk dek ape ntah..kemain semangat lak skank...ber futsal ngan opismet..pastu...g tgk bola kat stadium...owh...mmg hobi baru..tp ok ar..sbb bila g stadium.....aku bawak wife...secara x lnsg..aku dpt spent more time with my love 1.

Badan makin gemok...Pn wife pon menghadiahkan sepasang kasut jogg...ujung minggu berjogg katanya...seronok gak...walaupun dlm bln January ni..baru skali je jogg..,hahaha....

Err...tetiba blur..0030hrs dah upenye..tido dlu r...
See ya later fellas.

No comments:

Post a Comment