Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Pages

Tuesday, April 5, 2011

April >.<"

wah....dah April dah....dah dekat nk abis dah aku practical...tol2 x sabar nk abis cpat2 nie...nnt dah abis..ley keje...dah keje ada duit...ada duit ley g meminang...huhuhu ...

Actually...sgt byk pekara yg jd dlm April nie...pale ni dah x larat nk berfikir ag dah...ada baiknya...fokus berfikir utk menjadikan diri aku sendiri insan yg lebih baik..yg lebih berjaya....kalau aku terus cam nie je...cam ne aku nk berkeluarga 1 ari nnt...

....
bosan tol rasa kat johor nie...ati aku dah xd kat johor ni ag dah...asyik pk nk blek Selangor je..nk dok ngan parent's aku....dekat ngan C-Kurus aku...>.<"

kalau ley aku nk jerit kuat2....ada sesapa nk temankan??
1
2
3
ArGhHhhhHH~!~!~!~!~!~!~

No comments:

Post a Comment