Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Pages

Thursday, April 28, 2011

pale yg sesak!

ari ni genap umo aku 24 taun.....dah 24 dah aku....makin tua dah an?

28 April ni spatutnya jadi hari yg happy utk aku....tp x...
xtaw npe..tp mmg x...
bgn pg2..pas solat subuh..on9 jap..g usya2 blog2 org...
terbaca ada entry seorg hamba Allah...
nyesal aku baca...
sbb aku baca tu ar..aku rasa down sgt...

tu 1 hal..
aku ngah2 lapar nie...tgk dompet 0..
g bank...kad bank lak rosak!!
cam ne nk kuar kn duit?lapar gila wei!!
rosak gila ari nie..
ari yg sepatutnya aku happy.....gembira.....
menjadi hari yg bosan...tertekan....sedey....
WTF!

feel like wanna shout it out loud...
btw...
tanx for my gf friend's....
u guys do a great job...well done...
May God bless all of Us....

No comments:

Post a Comment